14-03-2004 RKKSV 6 - Alem 3 1 - 3

RKKSV 6 - Alem 3 1-3 (1-2)

Krakend naar de overwinning.

Na bijna een maand rust, hadden we vandaag genoeg spelers om de maas over te steken voor de wedstrijd tegen "de kruisstraat".
In de eerste helft speelden nog wel redelijk en in het begin van de wedstrijd werd een goed lopende aanval keurig door Theo afgerond. Hierna werd ons spel er niet beter op, maar bleven we wel de betere ploeg.
Een onoplettendheid in onze verdediging werd door RKKSV afgestraft en zo stond het 1-1. Vlak voor rust kwam de 1-2 ruststand op het bord. Een voorzet vanaf de achterlijn werd door Theo en een RKKSV-verdediger gezamenlijk over de doellijn gewerkt.

Na rust was bij ons het beste eraf krakend en zwoegend wisten we de 1-2 vast te houden. Leon "Man Of the Match" Verhoeven moest zelfs 2 ballen van de doellijn koppen.
Daarna begon het kraken, de net ingevallen Hans Hanegraaf (Tzn) moest al snel met een blessure het veld verlaten. Martien Toonen kreeg last van een oude hamstring-blessure, terwijl Theo last kreeg van een nieuwe hamstring-blessure.
Toch kregen we nog kansen en vlak voor tijd counterden we naar de 1-3 eindstand.

Opstelling:

Piet