07-12-2003 Alem 3 - Maliskamp 5 7 - 1

Alem 3 - Maliskamp 5 7-1 (7-0)

Alem 3 heeft 2 gezichten.

De eerste winterwedstrijd van het seizoen. De tegenstanders waren vandaag Maliskamp 5 en het hard bevroren veld. In de doelgebieden leek het wel of terreinmeester Piet Balvers vanmorgen in alle vroegte beton had gestort.
Na een hoopvol begin, Maliskamp kreeg de eerste kans in de wedstrijd, hadden de gasten in de eerste helft niets meer in te brengen. Wie anders dan Theo scoorde de eerste 2 treffers, nummer 3 was een inkoppertje door Jack Bogers, die volgens mede- en tegenstanders de lucht van 'n feestje gisteravond/nacht nog niet van zich af had kunnen schudden.
4-0 werd het door Henri van den Berk. Hans Hanegraaf (Tzn) pikte ook zijn doelpuntje weer mee.
Even naderhand werd Hans binnen de beruchte lijnen neergelegd, de onopvallend (dus goed) leidende scheids Zwamborn wees naar de stip. Hans Hanegraaf legde de bal klaar en de door Theo naar voren geroepen doelman Piet van Boxtel schoot de bal beheerst binnen: 6-0.
Meteen na de aftrap bracht Jack middels een harde schuiver de ruststand op 7-0.

Na de thee was het met de Alemse dadendrang gedaan. Maliskamp wilde niet meer aanvallen en stond met 11 man in of rond het eigen strafschop gebied. Wij wisten daar niet goed raad mee en we kwamen niet meer tot scoren.
We liepen zelfs nog tegen een geniepig countertje aan, wat de eindstand op 7-1 bracht.

Opstelling:

Piet