13-04-2003 Alem 3 - ISC 2 7 - 1

Alem3-ISC2 7-1 (4-0)

Makkie !!

Ondanks het gemiddelde leeftijdsverschil van 'n kleine 30 jaar, toch een gemakkelijke overwinning van het derde.

Een slap en ongeinteresseerd spelend ISC 2 was vanmorgen geen partij voor een makkelijk en fris combinerend "derde".
Al snel in de wedstrijd opende Theo onder het oog van zijn ('n) vriendin de score (Theo is op zulke momenten toch wat scherper)
Daarna scoorde superspits Anton (1 op 1) Baas weer met zijn linkse chocoladebeen.
Hierna bepaalde de als een jonge hond meespelende Bard v/d Boogaard de ruststand op 3-0.
Na rust draaide de doelpunten-machine verder: Theo 4-0, Anton (met rechts) 5-0, Bard 6-0.
Toen kort hierna 'n moegestreden Hans Hanegraaf zich moest laten vervangen, kwam ISC wat beter in de wedstrijd, nadat Theo nog 7-0 had aangetekend, kwamen er ook nog kansjes voor ISC.
Eerst werd Piet nog met bal, en al het doel ingewerkt, (treffer geannuleerd door de goed leidende scheids Jan v/d Burg) maar even later scoorde men uit een goed uitgevoerde 1-2 toch de ere-treffer.

Opstelling:

Piet