01-12-2002 Zaltbommel 3 - Alem 3 1 - 8

Zaltbommel3-Alem3 1-8 (1-5)

Alem 3 heeft het weer !!

Vandaag beleefden we een geweldige opening van de wedstrijd tegen Zaltbommel 3, we maakten het snelste doelpunten in de geschiedenis van Alem 3
6 seconden na de aftrap lag de bal al achter de Zaltbommelse doelman.
Het zeer stroef draaiende Zaltbommel kon het ons in de beginfase verder ook niet moeilijk maken, en onze nieuwe spits Wim Steenbekkers scoorde er lustig op los. Binnen 25 minuten had hij er al 4 inliggen. Reden voor Alex Bron om Wim na 25 minuten al naar de kant te halen. (boze tongen spraken van geheime afspraken tussen Alex en Theo Leerintveld).
Ondertussen had Hans Hanegraaf (Tz)ook nog een keer gescoord.
Net voor rust beleefde ook Zaltbommel een hoogtepunt. Ondanks het feit dat de Zaltbommelse spitsen dit seizoen nog maar 3x het net hadden weten te treffen, lukte het hun om na een corner de bal achter Piet te frommelen. Ruststand 1-5.
Vanwege het vele gewissel na rust was er van goed voetbal geen sprake meer. Zaltbommel kwam niet in het spel voor, Thomas van Mook maakt 1-6, de weer ingevallen Wim Steenbekkers 1-7 en 1-8. Toen 10 minuten voor tijd de Zaltbommelse spelers door vermoeidheid en blessures, geen noemenswaardige tegenstand meer konden bieden, en voorstelden om de wedstrijd maar te beeindigen, Wim hierin toestemde, was de wedstrijd gespeeld.

P.S. Waarschijnlijk is Theo er volgende week weer bij !!!!

6x Wim Steenbekkers
1x Hans Hanegraaf (Tzn)
1x Thomas van Mook

Opstelling:

Piet

Martien
Toonen
Fons
Edwin
Harm
Overheul

Hans