10-11-2002 BZS 4 - Alem 3 4 - 2

BZS4-Alem3 4-2 (1-0)

Alem 3 speelt tegen zichzelf.

Alem 3 liet vandaag 3 punten liggen op het vrijwel onbespeelbare 2e veld van BZS.
We begonnen vanmorgen met een reunie-gevoel aan de wedstrijd, Laurens Verhulst was er vandaag, na een jaartje afwezigheid weer bij. Hij trof het niet, hij trof nl. een zeer stroef draaiend derde aan.
Het veld, Pech en Persoonlijke Fouten speelden ons parten.

Het veld : Knollenveld was nog een milde benaming voor het lapje kleigrond, wat door BZS als voetbalveld was gepromoveerd. De bal over 5 meter naar een medespeler passen was nagenoeg onmogelijk. Zelfs erkende technici als Leon Verhoeven en Laurens Verhulst hadden nog moeite om een in de voet geplaatste bal, onder controle te brengen.
Pech : De eerste tegentreffer, uit een overigens ongevaarlijke vrije trap, werd door Martien onvrijwillig met het hoofd van richting veranderd, zodat de bal pardoes achter de verbouwereerde Piet plofte.
Na enkele onnavolgbare en niet na te vertellen schijnbewegingen leek Adrie Leerintveld de gelijkmaker aan te tekenen. Via de binnenkant van de ene paal en de binnenkant van de andere paal caramboleerde de bal echter in de handen van de BZS-se goalie.
Persoonlijke fouten Hier kon vandaag een heel boek over worden geschreven. Ballen werden te laat ingespeeld, kansen niet benut, tegenstanders niet goed gedekt. De tweede tegentreffer werd gescoord uit slecht uitverdedigen van Fons, die daarna vond dat hij na deze fout geen recht meer had op een plaats in de basis en hij liet zich meteen vervangen.

Pas nadat BZS nog 2 keer had gescoord en Ton Steenbekkers geblesseerd was uitgevallen konden we nog wat terugdoen, Hans Hanegraaf (Tzn) scoorde uit een penalty en Hans Hanegraaf (Hzn), zei een voorzet van Martien Toonen dusdanig niet van richting te hebben veranderd, zodat de bal in het BZS-doel verdween.
Eindstand : 4-2.

Doelpuntenmakers: