22-09-2002 Beesd 3 - Alem 3 1 - 1

Beesd3 - Alem3 1-1 (1-0)

Puntje voor Alem 3

Alem 3 speelde vanmiddag op papier een lastige wedstrijd tegen Beesd 3, en ook op het veld was dit het geval.
Na een uitstekende openingsfase met wat kansjes, voor onder meer Hans Hanegraaf werd de wedstrijd bepaald door een zeer fysiek spelend Beesd. Wij kregen niet meer de tijd om aan voetballen toe te komen. Beesd kwam na 15 minuten dan ook op voorsprong. Gedurende de rest van de eerste helft konden wij hier niets meer tegenover stellen.
Na wat evaluatie in de rust, gevolgd door een sterke tactische omzetting (o.v.v. Fons werd Henri van rechtsback naar de spits-positie gedirigeerd en Ton Steenbekkers werd van aanvallende, verdedigende middenvelder) Deze omzetting resulteerde al meteen in de 1-1 gelijkmaker van de voet van Henri van den Berk.
Hierna bleef Beesd 'n veldoverwicht houden zonder echter nog grote kansen te krijgen.
Al met al mochten we tevreden zijn met een gelijkspel.

P.S. Door de blessure van Piet van Boxtel, werd het doel vandaag verdedigd door Maarten Steenbekkers.

1x Henri v/d Berk

Bron: Piet van Boxtel