26-03-2017 Alem 2 - RKJVV/v.Dalsen 2 3 - 0

Alem 2 - RKJVV/v.Dalsen 2    3-0    (1-0)

Alem wint van RKJVV

Vandaag stond voor Alem 2 de wedstrijd tegen RKJVV uit Den Bosch, de nummer drie op de ranglijst, op het programma. Alem wist vooraf dat het een belangrijke wedstrijd was. Als er gewonnen zou worden, kwam RKJVV verder op achterstand in de strijd om het kampioenschap.

De eerste helft was niet erg overtuigend van Alem. Pas twee minuten voor rust werd er gescoord. Topscoorder Gijs was trefzeker , nadat Rick een grote kans liet liggen. Gijs was er als de kippen bij en liet alsnog het netje bollen.

Al snel in de tweede helft kwam Alem op 2-0, Gijs was weer trefzeker met een goede vrije trap vanaf een meter of 20. Een half uur voor tijd maakte Niek de 3-0 met een droge knal.

Al met al was het voor Alem een gemakkelijke wedstrijd zonder te overtuigen en doet goede zaken in de strijd om het kampioenschap. Volgende week wacht de lastige uitwedstrijd tegen RKKSV, aftrap 10.45 uur.

1-0 Gijs Sars
2-0 Gijs Sars