27-11-2016 Alem 2 - SCR 2 2 - 0

Alem 2 - SCR 2    2-0    (1-0)

Alem wint van SCR

Vandaag mocht Alem het opnemen tegen SCR 2. Als we naar de ranglijst kijken vinden we SCR onderin terug. Toch wisten dat het een taai potje kon gaan worden. Vorig jaar waren de ontmoetingen met SCR altijd gelijkwaardige wedstrijden.

Al snel kwam Alem op een 1-0, hands in het strafschopgebied en de bal ging op de stip. Gijs faalde niet vanaf elf meter en zette Alem op 1-0. In de eerste helft kon Alem de score niet verder uitbuiten. Alem voetbalde niet zijn beste wedstrijd van het seizoen, maar was sterker dan SCR. Voor de rust kregen nog wel enkele kansen, maar werden niet benut. Verdedigend kwamen wij niet in de problemen. Keeper Joost had weinig te doen, we verwachten wel dat hij nog ging fluiten, maar dat bleef uit.

In de tweede helft maakte Alem uiteindelijk toch de 2-0. Uit een corner van John kopte Elies de bal keurig bij de tweede paal binnen. Daar bleef het in de tweede helft bij. Min of meer een kopie van de eerste helft. Eindstand: 2-0.

Alem heeft nog een wedstrijd te gaan voor de winterstop en dat is thuis tegen HHC'09. HHC'09 bivakkeert ook bovenin. De wedstrijd is op zondag 11 december. Aftrap: 11.00.

1-0 Gijs Sars
2-0 Elies Sars