13-11-2016 GVV 2 - Alem 2 2 - 2

GVV 2 - Alem 2    2-2    (2-1)

Gelijkspel voor Alem bij GVV

Deze week stond er voor Alem II een 14.30 wedstrijd op het programma. Het affiche voor vandaag was GVV Geldermalsen uit. Alem kende veel afwezigen vandaag. Keeper Bart kampte al een paar dagen met ziekte en daarom trok Bram zijn handschoenen weer aan. Verder was Roy nog geblesseerd, Ben kon niet en Koen was niet lekker. Van de genoteerde spelers op de lijst bleven er 12 over. Alex ,speelde met het vierde, kwam nog na (hiervoor nog bedankt) en zelfs coach Stan had zijn voetbalschoenen aangetrokken. Koen, onze assistent scheidsrechter, werd keurig vervangen door Luuk alias Jeroen Bakker.

Al na 10 minuten was het 2-0 voor GVV, de 1-0 kwam voort uit een lange bal over de verdediging en GVV maakte het knap af en bij de 2-0 werd er niet snel genoeg mee omgeschakeld. Na de 2-0 was het duidelijk wat GVV van plan was. Het leek wel horden lopen, we moesten veel omhoog springen om onze enkels te sparen. We kwamen voor rust nog wel terug tot 2-2. Bij de 2-1 legde Gijs de bal na een goede actie goed neer bij Mees, die de bal loeihard hoog in het doel schoot. Vlak voor rust werd het ook nog 2-2. Onze spits Rick, die na meer dan één jaar weer in de basis stond bij Alem II en deze zondag twee elftallen diende, maakte op aangeven van Niek de gelijkmaker.

In de tweede helft lukte het Alem niet om over GVV heen te gaan. De kansen voor ons waren schaars. Een paar minuten voor tijd kreeg Alem een man meer situatie na een vliegende tackle op John. John was zo snel is dat hij de vliegende tackle gelukkig ontweek. Nigel de Jong zou wellicht jaloers zijn geweest op zo'n tackle. Ondanks dat Alem een man meer had kreeg GVV de beste kansen in de slotminuten. Deze werden gelukkig over en naast geschoten en was 2-2 de eindstand van vandaag.

Alem mag blij zijn dat het vandaag heel uit de strijd is gekomen. Volgende week is GVV weer de tegenstander. Dan komen ze onze kant op voor een bekerwedstrijd. Aftrap is om 11.00 uur.

1-0 GVV
2-0 GVV