18-08-2016 RKVSC 2 - Alem 2 2 - 8

RKVSC 2 - Alem 2    2-8    (1-3)

Alem 2 heeft weinig moeite met RKVSC 2

Zoals de laatste jaren gebruikelijk trapte Alem 2 het nieuwe seizoen af met een oefenwedstrijd tegen RKVSC 2.
Vaak waren dit wedstrijden op het scherpst van de snede waarbij beide elftallen elkaar weining toegaven.
In deze jaargang was Alem 2 echter te sterk voor RKVSC 2. Alem 2 was vooral voetballend veel verder, maar speelde in de eerste helft slordig, zodat RKVSC 2 toch lang in de wedstrijd bleef.
RKVSC 2 kon in de tweede helft Alem 2 niet meer bijbenen en Alem 2 liep, naar hartelust combinerend, uit naar een grote overwinning.

Een aangename verrassing was het spel van Roy Muller, die na een jaar blessureleed een uitstekende wedstrijd speelde.

RKVSC-keeper volkomen kansloos op de door Jorge Reuvers getrapte penalty

Alem 2 trainer/coach Schreuders zag dat het goed was

Jorge Reuvers (pen.)
RKVSC