15-08-2013 RKVSC 2 - Alem 2 0 - 1

RKVSC 2 - Alem 2   0-1    (0-1)

Matchwinner Ben van Boxtel

Driemaal is scheepsrecht, ook voor Alem 2. Bij de derde poging boekte Alem 2 eindelijk een overwinning (met het kleinset verschil) op RKVSC 2
Alem 2 had in de beginfase van de wedstrijd de overhand en de 0-1 van de voet van Ben van Boxtel was dan ook niet onverdiend. Dezelfde Ben van Boxtel was met een kopbal zelfs dicht bij 0-2, maar de bal verdween rakelings over het Velddrielse doel.
Daarna kwam RKVSC beter in de wedstrijd en kreeg ook 'n paar kansen, maar Goesten kopte in vrijstaande positie twee keer over het Alemse doel.

Na rust deden beide ploegen conditioneel niet voor elkaar onder en zakte de wedstrijd tot een bedenkelijk peil. RKVSC was in het tweede bedrijf wel de bovenliggende partij, maar Alem-doelman Joost Stoof hield zijn doel schoon.

Ben van Boxtel