01-04-2013 Alem 2 - Theole 3 2 - 2

Alem 2 - Theole 3   2-2    (0-0)

Op een mooie zonnige paasochtend staat de wedstrijd tegen de nummer laatst Theole 3 op het programma. Een niet te onderschatten tegenstander daar ze na de winterstop tegen de bovenste ploegen punten sprokkelde. De doelstelling was 3 punten te behalen daar dan handhaving zo goed als zeker is.

Over de wedstrijd kunnen we vrij kort zijn: een drama!! Er werden in de eerste helft geen duels gewonnen, zelden kwam er een pass aan en echte kansen waren er ook niet. Theole was de beter ploeg en kwam er een paar keer gevaarlijk uit. We gaan gelukkigerwijs met 0-0 rusten.
In de tweede helft begint Alem goed aan het eerste kwartier krijgen we een paar kansen waar Ben dan ook de 1-0 maakt. Daarna was het weer het verhaal van de eerste helft Theole komt op 1-1 en 1-2 door slecht verdedigingswerk. Gelukkig maakt Alem nog de 2-2 (Thomas) waardoor Theole in ieder geval niet dichter bij komt.

Het is voor Alem II jammer genoeg heel moeilijk om 2 wedstrijden achter elkaar goed te voetballen en de juiste wedstrijdinstelling te hebben.

Foto's: © www.mooimaasdriel.nl - Trudy van der Zalm

Ben van Boxtel