17-03-2013 Alem 2 - MEC'07 2 1 - 5

Alem 2 - MEC'07 2   3-1    (2-1)

Alem wint thuis van MEC

Op deze zonnige zondagochtend staat de wedstrijd tegen Maurik en Eck en Wiel combinatie op het programma.
Voor de wedstrijd worden we nog blij verrast met nieuwe tassen gesponsord door Koen de Leeuw bouwontwerp en advies.
www.kdl-bouwontwerp.nl

Het valt de trainer op dat de meeste spelers er voor de wedstrijd een stuk scherper uitzien als de week ervoor tegen Wadenoijen. Alem begint fel en zet MEC gelijk vast op hun helft. In het eerste kwartier komt Alem dan ook op een 1-0 door een mooie steekpass van Peter v Lent op Tim Hanegraaf die met een bekeken schot afrond. MEC wordt langzaam aan sterker en krijgt een paar kansen. Ze scoren uiteindelijk uit een vrijtrap die door de keeper wordt losgelaten en waar de verdediging niet attent genoeg is 1-1. Gelukkig herpakt Alem zich en maakt Danny Werner de 2-1.

In de tweede helft voert MEC de druk op. Alem komt niet meer aan voetballen toe maar houdt door hard te werken de tegenstander van de goal af. MEC krijgt namelijk niet echt grote kansen meer. Alem wordt nog wel een paar keer gevaarlijk in de counter. Ben v Boxtel maakt (na 2 eerdere pogingen) uiteindelijk de 3-1 in de laatste minuten waardoor de wedstrijd gespeeld is.

De overwinning werd na de wedstrijd nog ruim gevierd met het nieuwe fenomeen discodouchen.

Voor aanvang van de wedstrijd tegen MEC'07 ontving Alem 2 nieuwe voetbaltassen.
De tassen zijn gesponsord door Koen de Leeuw bouwontwerp & advies.

v.v. Alem LIVE
(door Kevin Broekmeulen)
45'    De 2e helft van Alem2-MEC2 is begonnen... Tussenstand 2-1, doelpunten van Tim Hanegraaf & Danny Werner
80'    Alem2 staat onder druk maar bezwijkt nog niet... Stand blijft 2-1