17-02-2013 GVV 2 - Alem 2 2 - 1

GVV 2 - Alem 2   2-1    (2-1)

Alem II strijdend ten onder!!

Na een goed resultaat uit tegen RKTVC was vandaag, uit tegen concurrent in de middenmoot GVV, 3 punten de doelstelling. Net nadat de uitstekend leidende scheidsrechter had gefloten voor aanvang van de wedstrijd lag de bal al tegen het netje 1-0 GVV. Dit door het onder de bal door duiken van de keeper en het in eigen goal lopen van één van onze spelers. Maar we hebben gelukkig nog 88 minuten om dat recht te zetten. Alem pakt het initiatief en legt een paar leuke combinaties op de mat die helaas in het zicht van de haven stranden. Wanneer GVV een corner krijgt gebeurd zowaar hetzelfde als bij de eerste goal, 2-0 dus. Toch geeft Alem niet op en blijft druk zetten. Jorn maakt +/- 10 minuten voor rust de verdiende aansluiter 2-1. Alem gaat verder en creëert nog een paar halve kansjes de grootste kans is net voor rust voor GVV die 1 op 1 met de keeper faalt.

Na rust zijn er voor beide ploegen geen echte kansen meer. Alem heeft wel de overhand alleen is te slordig in de eindpass. Waardoor de eindstand 2-1 in het voordeel van GVV is.

Als we elke week deze wedstrijdmentaliteit tonen, dan zullen de punten zeker volgen!!

Jorn Bergmans

Verslag: Stan Schreuders