28-10-2012 Teisterbanders 2 - Alem 2 4 - 0

Teisterbanders 2 - Alem 2   4-0    (2-0)

Op een koude zondagmorgen naar Kerk-Avezaath dat is niet het mooiste vooruitzicht wat je hebt als je aan het weekend begint. Echter met 3 punten naar huis gaan kan een hoop goed maken en dat is dan ook de doelstelling van deze wedstrijd. 3pnt. en weer aan zien te haken bij de middenmoot.

Na 10 minuten was al bekend dat die 3 punten er niet zaten. Want met zo'n koekenbakker van een scheidsrechter weet je dat je de wedstrijd niet gaat winnen. Echter moeten we ons daar tegen wapenen en gewoon onze eigen wedstrijd blijven voetballen. Het staat dan al 2-0 voor de Teisterbanders 1-0 door foutief ingooien en de 2-0 door te laat reageren van onze eigen keeper. Voor rust krijgen wij nog diverse mogelijkheden om de aansluitingstreffer te maken, dit lukt niet waardoor we met 2-0 gaan rusten.

Na de rust krijgen wij ook nog een paar mogelijkheden. Alleen waar wij falen te scoren doet de tegenpartij dat niet, echter zat er hier ook weer een buitenspelgoal bij dat natuurlijk niet werd waargenomen door de scheids. Uiteindelijke uitslag 4-0.

De scheids is ook unaniem gekozen als man van de wedstrijd.

Verslag: Stan Schreuders