21-10-2012 Alem 2 - GVV 2 1 - 4

Alem 2 - GVV 2   1-4    (1-2)

Voor aanvang van de wedstrijd staat Alem II 1 pnt voor op GVV 2. Het gaat er dus om blijf je in 't linkerrijtje of ga je naar 't rechterrijtje. Helaas voor Alem is 't laatste 't geval. Wij verliezen terecht maar wel geflatteerd met 1-4.
GVV opent door slecht verdedigen vrij vroeg in de wedstrijd de 0-1 (volgens de grensrechter een buitenspelgoal) . Vlak daarna scoort GVV de 0-2, volgens de grens wederom een buitenspelgoal. Nadat de scheids de goal eerst goedkeurt, keurt hij hem na overleg met de grens af. Alem wordt op dat moment sterker en Jens Steenbekkers die een paar keer goed vanuit de verdediging inschuift naar 't middenveld maakt met een droge knal de 1-1. Uit 't niets geeft de scheids dan een zeer zwaar bestrafte penalty waardoor we met 1-2 gaan rusten.
Na rust pakt Alem 't spel weer op en krijgt nog een kans via Jorn die op weg naar de keeper de bal vergeet mee te nemen. Een 10 min. op weg krijgen wij van de scheids ook een penalty en zoals vaker dit seizoen wordt deze gemist. Daar we 1 op 1 gaan spelen krijgt GVV nog wat kansen en maken uiteindelijk door een terechte penalty en een goal vlak voor tijd 1-3 en 1-4.

Jens Steenbekkers

Verslag: Stan Schreuders