26-08-2012 Alem 2 - Be Ready 3 1 - 2

Alem 2 - Be Ready 3   1-2    (1-1)

Onnodige nederlaag

Alem 2 leedt vannmorgen een onnodige nederlaag in de bekerwedstrijd tegen Be Ready 3.
Na een matige openingsfase waarin teveel balverlies werd geleden, kwam Alem toch aan de leiding door 'n gemakkelijk gegeven penalty van de verder uitstekend leidende scheidsrechter van der Kammen, onberispelijk binnengeschoten door Danny Werner. 'n Paar minuten later deed hij dat minder door penalty nr. 2 op de paal te schieten. Be Ready kwam uit 'n vrije trap vlak voor rust op gelijke hoogte.
Na rust kreeg ook Be Ready 'n penalty waardoor het op voorsprong kwam, sein voor een enorm slot-offensief van Alem wat echter niet de dik verdiende gelijkmaker opleverde. Wel werden de contouren zichtbaar van het elftal dat coach Schreuders bouwt. De Dussense doelman speelde in deze slotfase een hoofdrol, door o.a. een schot van Olaf Steenbekkers uit de bovenhoek te ranselen.

Danny Werner

Verslag: Piet van Boxtel