23-08-2012 RKVSC 2 - Alem 2 4 - 3

RKVSC 2 - Alem 2   4-3    (1-1)

Hotseknots Begoniavoetbal

Een oefenwedstrijd om snel te vergeten. Beide teams bakten er gisterenavond bijzonder weinig van.
Slordig en rommelig spelend waren de ploegen zelden op 'n goede combinatie te betrappen. Hoewel Alem nog wel aan de leiding kwam door 'n benutte strafschop van Danny Werner, nadat Collin de Groot gevloerd was binnen de zestien, liep Alem in het verloop van de wedstrijd achter de feiten aan.
De door coach Stan Schreuders uitgedokterde tactiek (3 verdedigers, 4 middenvelders, 3 aanvallers) werkte ook niet in Alems voordeel. Dan weer lag de verdediging volledig openen, terwijl de middenvelders elkaar in de weg liepen of gewoonweg niet wisten waar ze moesten lopen... Schreuders zal zich moeten beraden of dit wel de juiste strijdwijze voor Alem 2 is.
De twee overige doelpunten werden gescoord door Jorn Bergmans, die vlak voor tijd met 'n enkelblessure uitviel, waardoor hij de competitiestart dreigt te missen.

Danny Werner

Jorn Bergmans