21-03-2010 Theole 3 - Alem 2 2 - 2

Theole 3 - Alem 2   2-2    (1-0)

Zondagmiddag was vrijwel iedereen paraat om te vertrekken naar het complex van Theole.
TvM dacht waarschijnlijk dat dit weekend de klok werd verzet en was dus ook te laat bij vertrek. Na een ware achtervolging kwam TvM aan terwijl de rest van het team de poort door liep. Hij begon met zijn rode Golf met lexuslights te clacsoneren. Aan auto en neus te zien dacht Alem dat dit een speler van Theole was.
Omdat we deze keer om 2 uur moesten aantreden werd er verwacht van iedereen dat ze nuchter en fit waren. Binnen 5 minuten werd bevestigt dat niet iedereen helder was vandaag. CvO dacht RL met een opmerking voor paal te zetten. Maar nadat iedereen op dat moment de richting van CvO opkeek zag dat hij zijn tunue achterste-voren aan had gedaan. Rugnummer 16 stond nu op de voorkant. Eerste reactie uit de kleedkamer was dan ook of dit zijn leeftijd was of het aantal vrouwen die hij anno 2010 al had verslonden.
Tijdens de warming-up wist HB op te merken dat het wel erg naar friet rook. Hij wist dan ook meteen dat RL de wedstrijd van zijn leven zou spelen. Eenmaal begonnen aan de wedstrijd wist Alem met countervoetbal een enkele keer gevaarlijk voor het doel van Theole te verschijnen. JR, TvM, JaB en RL kregen allemaal (grote) mogelijkheden om te score in het voordeel van Alem uit te drukken.
In tussentijd wist Theolo ook wat dreiging te vormen. Het snelle spel van deze aanvallers bezorgde Alem problemen en ook de 1-0 achterstand.
Met een hoekschop dacht JR een fraaie omhaal te maken. Net als Weeman van Jackass wist JR met zijn eigen voet tegen zijn voorhoofd te schoppen. Hij viel bijna bewustelings op het veld. Van een bal was nergens iets meer te bekennen. (Door JR dan).
CvO was vandaag de man met de zaag. Hij schoffelde als een ware ambtenaar over het veld. Geen kruisband, knieband en pezen werden gespaard.

Intussen had RB al tweemaal aangegeven dat het hoog tijd werd voor een grote bruine boodschap. Hij heeft toen ook de dug-out verlaten om een aantal kilo's kwijt te raken (minuut 25 van de wedstrijd).
Eindelijk was het rust. Iedereen balend van de achterstand en bezweet liepen wij richting kleedkamer. Wij troffen RB aan staand op de bank achter het raam met de melding dat hij opgesloten was. Tijdens de soort van warming-up van RB, had een persoon van Theolo thee gebracht en de deur netjes op slot gedaan. Hierdoor had RB 20 minuten opgesloten gezeten.
Vreemd genoeg werd hij ook niet door de reservebank als vermist opgegeven bij PvBFz. Het rook alsof RB gepofte bever op had die ochtend. Die lucht heeft Alem wel goed gedaan voor de 2e helft. RB Bedankt daarvoor want Alem kwam sterk uit de startblokken.
K-JZ wist met een aantal lepe ballen KB alleen voor de keeper te zetten. Ook kregen TvM, KB, K-JZ en JaB een aantal één-op-één mogelijkheden maar wisten deze allen niet om te zetten tot doelpunten totdat HB met een snel genomen vrije trap KB diepstuurde. De gehele defensie van Theole wist niet snel genoeg te reageren en KB rondde beheerst af. 1-1 was een verdiend feit! Het 2e doelpunt was vrijwel identiek. Nu was het alleen een steekpass van KJ-Z en wist KB deze keer de keeper te omspelen. 2-1
In tussentijd kreeg CvO nog verzorging door JeB. Jammer dat hij de verkeerde knie verzorgde. Nadat PvBFz CvO wisselde stond hij op. We hebben nog nooit een geblesseerde speler zo snel het veld zien aflopen. Enige uitleg volgende week. In de slotminuut werden er door onzorgvuldig uitverdedingen 2 punten weg gegooid. Deze punten hebben we deze wedstrijd laten liggen door de slechte afronding van de voorhoede! Niet door de verdediging!

PvBFz gaf voor de wedstrijd aan: 'Met deze selectie moeten we thuis iedere wedstrijd winnen en uit niets verliezen'. Dit was ook gelukt maar het had winst moeten zijn. Laten we dit volgende week recht zetten!

Legenda:
TvM Thomas van Mook
CvO Chris van Oers
RL Rick Leerintveld
HB Hans Brekelmans
JR Jorge Reuvers
JaB Jacco Bogers
JeB Jelle Bogers
K-JZ Kees-Jan Zwanenberg
RB Rob Bouwman
KB Kevin Broekmeulen
PvBFz Peter van Boxtel Fz.

Kevin Broekmeulen

Kevin Broekmeulen