20-04-2008 TEC 2 - Alem 2 3 - 0

TEC 2 - Alem 2   3-0

Mission Impossible II

Na eerder een knap gelijkspel gehaald te hebben in de beker (mission possible I ) en na een dikke nederlaag thuis (mission impossible I ), was het vandaag in de kampioenswedstrijd van TEC2 duidelijk: Mission Impossible II.
Het werd kansloos 3-0. Zelfs Quentin Tarantino had geen goed script kunnen bedenken met een afloop waar Steven Spielberg jaloers op zou zijn. Bij ons was het meer van het nivo Shouf Shouf Habibi.

TEC 2 Gefeliciteerd ! Geen verrassing voor jullie dat je kampioen word. Met deze ploeg behoor je minstens 3 klassen hoger te spelen.

Alem 2 nog 1 wedstrijd en wie weet komen we een keer met zijn ALLEN op tijd wat een verschrikkelijk drama elke week.

Kwestie van instelling, als men moet werken zal men wel op tijd zijn. Dus het is gewoon zeer zeer zeer slap om je team maten te laten wachten omdat je te lam bent om op tijd uit je nest te komen !!!!

Zucht , zucht. Helpen zal het niet? !

Verslag: Wilbert van Boxtel