21-10-2007 Alem 2 - TEC 2 0 - 0 TEC 2 Wint Na Strafschoppen

Alem 2 - TEC 2   0-0  (0-0)

Vandaag een onbevangen pot voetballen voor de beker tegen t.e.c. uit Tiel. Deze gasten van vandaag staan ook in onze competitie.
We wisten gezien de ranglijst dat het een moeilijke pot zou worden. Schijnbaar ware alle 13 (incl wissels) spelers zich daarvan bewust. Alem had vandaag een lekker felle ploeg. Hier waren onze gasten zeker niet altijd van gediend. Het begin van de wedstrijd was dan soms ook onvriendelijk.
Naar mate de wedstrijd vorderde bleef de goede agressie. Onderling werden mannelijke duels uitgevochten maar de scheids zorgde mede voor een leuke pot voetbal. Hoewel t.e.c. de beter voetballende ploeg was kreeg Alem mooiere en betere uitgespeelde kansen.
Het lukte niet om het net te vinden. (van beide ploegen werd nog wel een buitenspel goal afgekeurd). Nadat de spits van t.e.c. als laatste wapenfeit de paal raakte waren we aangewezen op strafschoppen.

Hans, Alex, Patrick en Peter de C. troffen doel.

Rick en Tim schoten op de keeper.

Kees-Jan prikte net naast (metertje of 6).

Drie missers was dus te veel. Helaas maar we hadden lekker gebald en voor volgende week wat wedstrijd ritme en conditie getankt.

Verslag: Wilbert van Boxtel