Verslagen Alem 2 - 1980/1981

03-05-1981 Alem 2 - Rhelico 3 4 - 3

Alem 2 - Rhelico 3    4-3

Rhelico 3 heeft het dit seizoen in deze afdeling niet kunnen redden en dat betekent dat men volgend seizoen een afdeling lager zal moeten spelen. Het vonnis werd geveld in de uitwedstrijd tegen Alem 2. Het was overigens een uiterst spannende wedstrijd, waarin Alem eigenlijk onvoldoende afstand van haar tegenstander heeft kunnen nemen.
Alem was technisch wel iets beter, maar Rhelico vocht voor iedere meter grond zodat het een spannende en vooral doelpuntrijke wedstrijd werd.
Het is frappant dat de wedstrijden in het lagere voetbal zich kenmerken door het zwakke optreden van de verdedigers, hetgeen in deze wedstrijd eigenlijk niet anders was.
Er kwamen voor beide ploegen de nodige kansen, waarbij de besten toch voor Alem waren. Na een uiterst spannende wedstrijd werd het winst voor de thuisclub dat via 3-2 beide punten in beslag kon nemen.

3x Wim Steenbekkers
1x Michel Ketels