Verslagen Alem 2 - 1980/1981

22-03-1981 Zaltbommel 2 - Alem 2 2 - 0

Zaltbommel 2 - Alem 2    2-0

Zaltbommel 2 was door enkele mindere resultaten behoorlijk in de problemen gekomen. Herstel was gewenst en dat moest bereikt worden in de thuiswedstrijd tegen Alem 2.
Zeker geen makkelijke tegenstander, die elk seizoen weer en belangrijke rol speelt in deze afdeling. Echt kandidaat voor de eerdte plaars is men echter nooit, daarvoor zijn de uitslagen te wisselvallig. Ook tegen Zaltbommel had men eigenlijk de beste kansen, maarde belangen van de thuisclub waren groter.
Meer inzet van Zaltbommel tegen deze technisch goede tegenstander was het gevolg. Een gelijkopgaande strijd tussen twee ploegen die aanvallend voetbal lieten zien, maar dat zeker niet altijd waar konden maken.
Vooral het spel van Alem bleef onder de maat. Zaltbommel was de wat betere ploeg, zonder een voortdurend overwicht te hebben. Wel kreeg men de beste kansen en daar Alem niet in staat was iets terug te doen werd het een 2-0 overwinning voor de thuisclub, die weleens heel kostbaar zou kunnen zijn.

Bron: (plakboeken) Mien van Boxtel