Verslagen Alem 2 - 1978/1979

22-04-1979 Alem 2 - GVV 2 2 - 2

GVV 2 - Alem 2    2-2

Alem 2 heeft lange tijd ook in de hoogste regionen van deze afdeling gestaan, maar de laatste weken gaat het wat minder en dat betekent dat men genoegen moet nemen met een plaats in de middenmoot, evenals GVV 2 dat in Alem te gast was.
Beide ploegen hebben er een aardige wedstrijd van gemaakt met redelijk voetbal en de nodige doelpunten. De elftallen waren aan elkaar gewaagd en een beslissing forceren bleek deze middag erg moeilijk.
Technisch was Alem wel wat beter, maar de inzet van GVV maakte veel goed en tot een werkelijk overwicht voor de thuisclub kwam het niet. GVV scheen tevreden met een gelijkspel en dat kwam tenslotte ook uit de bus, want met 2-2 kregen beide ploegen waar ze recht op hadden.

1x Tonny van Lent
1x Adri Leerintveld