Verslagen Alem 2 - 1978/1979

08-10-1978 Rhelico 2 - Alem 2 4 - 0

Rhelico 2 - Alem 2    4-0

Alem 2 is na de nederlaag tegen Maurik uit vorm geraakt of als we het anders stellen: men staat weer met beide benen op de grond en de ploeg die daar verantwoordelijk voor was is het tweede elftal van Rhelico dat een van zijn betere dagen kende en de gasten, die toch sterk spelen, geen kansen gaf om tot een goed resultaat te komen.
Alem speelde weer hetzelfde spelletje van voorgaande wedstrijden, maar Rhelico had zich daar goed op ingesteld. Alem was misschien technisch gezien niet minder, maar de inzet van de thuisclub was beter en het bleek al snel dat het doorzettingsvermogen van Rhelico voor de winst moest gaan zorgen.
Het verweer van Alem brokkelde naarmate de wedstrijd vorderde af en Rhelico kon zodoende toch een eenvoudige 4-0 overwinning binnen halen.

Bron: Mien van Boxtel