10-03-2022 Alem 1 - DVG 1 2 - 2

Alem 1 - DVG 1    2-2    (1-1)

Alem en DVG houden het op een gelijkspel

In een gelijkopgaande wedstrijd kwamen Alem en DVG een terechte remise overeen. Alem begon slordig aan de wedstrijd en kwam halverwege de eerste helft op achterstand.
De 0-1 achterstand werd net voor het rustsignaal door Jens Steenbekkers teniet gedaan door een penalty te benutten.
Door zwak verdedigen van de Alemse defensie kwam DVG in de tweede helft weer op voorsprong, waarna een eigen doelpunt van de Liempdse formatie Alem weer langszij bracht.

"Het was een enerverende krachtmeting", vond Alem-trainer Ben Hoek. "Twee ploegen hebben gestreden voor de winst. Ook twee ploegen die nooit opgeven. Ik denk dat we allebei ook tevreden zijn met het gelijkspel." Maar DVG-trainer Henri van den Braak had toch het gevoel dat er meer ingezeten had. "Als je twee keer op voorsprong komt moet je het over de streep trekken. Maar goed we hebben ons niet slecht gemanifesteerd vandaag."

25e Minuut
Jurre van Vechel