28-11-2021 Avanti'31 1 - Alem 1 7 - 0

Avanti'31 1 - Alem 1    7-0    (4-0)

Kansloos Alem krijgt oorwassing

Foto: Piet van Vorstenbosch

Avanti droogt Alem af en scoort maar liefst zeven keer in een eenzijdig duel. Stephan Hesemans, trainer van Avanti, was lovend over zijn ploeg. "We speelden echt heel goed vandaag. Eigenlijk vanaf dat we scoorden waren we overheersend, en dat is terug te zien in de scoren" , zei hij. Renzo Brus viel nog uit met een blessure, en werd vervangen door Mees van der Heijden, hij maakte als A-Jeugd speler weer een goede indruk!

Alem liep vandaag achter de feiten aan. En dat is dan nog zacht uitgedrukt volgens trainer Ben Hoek. "We speelden vandaag echt dik ondermaats. Ik kan geen lichtpuntje benoemen in deze wedstrijd, en dat geldt voor alle spelers", zei hij. "Te weinig inzet, niet de vrije man kunnen zoeken en timide spel waren de redenen volgens de oefenmeester. Al mogen ze volgend Hoek wel blij zijn met een vijfde stek in de ranglijst."

Avanti’31 speelde volgens trainer Stephan Hesemans de beste wedstrijd van het seizoen. Alem werd met 7-0 aan de kant gezet. De Schijndelse formatie haalt zodoende het verliezende Nooit Gedacht in op de ranglijst en is dus mogelijk -afhankelijk van het besluit van de KNVB- Herbstmeister.
Avanti’31 kende geen genade met Alem. “We hebben dit seizoen wel vaker goed gespeeld, maar nu waren we echt effectief. 70 tot 80 procent van de kansen hebben we benut”, aldus trainer Stephan Hesemans. “Het zat tegen de perfecte wedstrijd aan.” Met rust stond het al 4-0 door goals van Mauro Brus, Roel Kappen en Teun Kuijpers (twee). In de tweede helft bepaalden Jelle Brus, Geert van Heeswijk en Kuijpers de eindstand op 7-0.

Foto: Piet van Vorstenbosch

15e Minuut