07-11-2021 Den Dungen 1 - Alem 1 3 - 0

Den Dungen 1 - Alem 1    3-0    (3-0)

Alem is het even kwijt

Vanaf minuut één was Alem al kansloos, volgens trainer Ben Hoek. "We waren gewoon niet bij de les", zei hij. Hoek speelde gisteren tegen zijn oude ploeg. "Het is dan extra zuur dat we nu zo verliezen", zei hij.
Bij rust stond de eindstand al op het scorebord.

"We begonnen heel goed aan de wedstrijd. Iedereen was scherp en dat resulteerde al in een snelle goal. Daarna hadden we eigenlijk continu het heft in handen en bepaalden wij het wedstrijdbeeld. In de eerste helft zijn zij niet gevaarlijk geweest. De 2-0 was een hele mooie assist van Bjorn de Kort. Hij gaf een bal echt perfect op maat en Lex (van den Biggelaar, red.) loopt hem zo binnen", aldus Kevin van Emmerik, de coach van Den Dungen. "In de tweede helft ging het iets gelijker op. Alem zette wat meer druk en daar hadden we in het begin wat moeite mee. Later hadden wij toch wel weer het overwicht en hadden we uit moeten lopen. We gingen alleen heel slordig met de kansen om maar we hadden er best drie meer kunnen maken."

Jeffrey Sterks
Lex van den Biggelaar