22-08-2021 Vlijmense Boys 1 - Alem 1 4 - 3

Vlijmense Boys 1 - Alem 1    4-3    (1-1)

Nuttige oefenpot

Na wisselingen, rommelige tweede helft

Vlijmense Boys kwam, na een handsbal, uit een strafschop op 1-0 (goedmakertje na een eerdere niet gegeven penalty) Daav van Mil stopt de pingel, maar in de rebound was het toch raak.
Mart van Boxtel promoveerde een mooie vrije trap van Tom Loobeek tot een treffer en bracht Alem weer op gelijke hoogte met Vlijmense Boys. Dit was tevens ook de ruststand.

Na rust werd er, zoals het een oefenwedstrijd betaamt, naar hartelust gewisseld, dit kwam de wedstrijd echter niet ten goede en door een aantal individuele fouten in de Alemse defensie liep Vlijmense Boys uit naar een 4-1 voorsprong, waarna Alem in de slotfase door doelpunten van Kevin Broekmeulen en Luuk Bakker nog terug kwam tot 4-3, maar daar bleef het bij.

Mart van Boxtel
Kevin Broekmeulen