15-12-2019 Jan van Arckel - Alem 1 2 - 5

Jan van Arckel 1 - Alem 1    2-5    (1-1)

Overtuigende zege van Alem op Jan van Arckel

Alem klaart lastige klus in Ammerzoden vrij eenvoudig.

Jan van Arckel-coach Marco van Loon zag dat zijn team de wedstrijd in vijf minuten weggaf. "In de eerste helft waren we gewaagd aan elkaar. We moesten oppassen voor de omschakeling. Dat deden we goed, alleen na de 1-2 waren we het kwijt. Binnen vijf minuten kregen we drie tegendoelpunten en die hebben ons genekt." Alem-leider Ton Steenbekkers vond dat de bezoekers in de tweede helft veel beter speelden. "In de rust hebben we gezegd dat we nog feller moesten spelen en uiteindelijk is dat doorgedrongen bij de spelers en hebben ze het uitstekend gedaan. Een terechte overwinning."
Alem klaart lastige klus in Ammerzoden vrij eenvoudig

Er werden veel mooie doelpunten gemaakt tijdens de wedstrijd. Zo schoot Niek van den Anker de bal vanaf 25 meter afstand hard binnen, maar het mooiste doelpunt kwam op naam van Mats Steenbekkers. "Uit een corner draaide hij de bal zo binnen zonder dat iemand de bal aanraakte. Dat doelpunt was de belangrijke 1-2 en daardoor kregen we veel vertrouwen", zei een zeer tevreden Ton Steenbekkers

Foto: Marco Oomen

Luuk Steenbekkers