17-02-2019 Teisterbanders 1 - Alem 1 0 - 5

Teisterbanders 1 - Alem 1    0-5    (0-2)

Alem legt Teisterbanders over de knie: 0-5

"Mart beslist voor ons de wedstrijd door voor en na rust te scoren", vond Alem-leider Ton Steenbekkers.
Bijzonderheid van de wedstrijd: Mart van Boxtel scoort in totaal vier keer.

Alem is bezig zich in 4E terug te werken naar de top. De 0-5 uit bij Teisterbanders onderstreept dat. En ook trainer Peter Burg draait er geen doekjes om. “We willen bovenin mee gaan doen en net als vorig jaar proberen nacompetitie te halen. Dat moet ook kunnen want de ploeg heeft er de kwaliteiten voor.”
Tegen Teisterbanders begon overigens Alem niet best. “De eerste 25 minuten waren we niet in goede doen. Teisterbanders kreeg ook kansen om de score te openen. Met twee mooie goals op het juiste moment ging het voor ons beter”, vervolgde Burg. Mart van Boxtel werd de grote man. Vier goals achter elkaar maakte hij. Lars Steenbekkers zorgde voor nummer vijf.
Zondag wacht Alem thuis GVV. Burg hoopt tegen zijn oude club te kunnen oogsten. “Hopelijk kunnen we revanche nemen voor de uitwedstrijd toen we niet verder dan 1-1 kwamen”, aldus de oefenmeester.
Een door blessures geteisterd Teisterbanders ging kansloos met 0-5 ten onder tegen het bezoekende Alem
Teisterbanders kreeg een pak slaag van Alem: 0-5, na een 0-2 ruststand. ,,We speelde een half uur goed en kregen via Jan van Mourik en Thomas van Heun twee dotten van kansen. Maar zij misten”, zei trainer Cees Spek. Gescoord werd er aan de andere kant: 0-2. Toen het binnen drie minuten na rust 0-3 werd was de wedstrijd wel gespeeld.

33e Minuut
37e Minuut