25-11-2018 Wilhelmina 1 - Alem 1 2 - 1

Wilhelmina 1 - Alem 1    2-1    (1-0)

Onverdiende nederlaag Alem

"We worden steeds volwassener", vindt Wilhelmina-assistent-trainer Coen van Overbeek. "De eerste 35 minuten waren de beste van het seizoen", laat Alem-leider Ton Steenbekkers weten.
          Goed spel Alem wordt niet beloond met een punt
"Het was de wedstrijd van Raoel Nooijen, hij was overijverig", aldus Van Overbeek.
"De penalty was een lachertje”, merkt Steenbekkers op.

Volgens Alem-trainer Peter Burg speelde zijn team zondag tegen Wilhelmina ondanks een 2-1 nederlaag een goede wedstrijd. “We hadden zeker een gelijkspel verdiend. De eerste helft van ons was de beste van het seizoen. We kregen toen ook een paar mooie kansen.”
Burg kon voor de eerste keer dit seizoen met een volledige selectie aantreden. “Iedereen is fit. Jammer dat we het niet eerder compleet hadden.”
Alle goals kwamen uit stilstaande situaties tot stand. Beide teams kregen ook een strafschop. Voor Alem knalde Mart van Boxtel raak.
Burg: “Wilhelmina vind ik toch wel een van de toppers in deze klas. Ons spel geeft hoop voor de rest van de competitie. Ik hoop dat we deze vorm door kunnen trekken.”

Raoel Nooijen (pen)
Mart van Boxtel