28-10-2018 Alem 1 - RKKSV 1 3 - 0

Alem 1 - RKKSV 1    3-0    (2-0)

Alem heeft een probleemloze middag en 3-0 overwinning op RKKSV

Met een 2-0 stand op het bord besloot Alem-speler Martijn Leerintveld eens uit te halen. Zijn schot vanaf de middenlijn plofte pardoes in de goal van RKKSV.

Na een halfuur hadden Lars Steenbekkers en Mart van Boxtel Alem op een ruime voorsprong gezet. Vlak voor tijd scoorde Martijn Leerintveld met een schot vanaf de middenlijn. ,,Het hoogtepunt van de tweede helft", vond Alem-leider Ton Steenbekkers.
             Alem wint na doelpunt vanaf de middenlijn
Moment van de wedstrijd: ,,Na een halfuur was het duel al beslist”, liet Alem-leider Ton Steenbekkers weten. ,,Na een halfuur kwamen we beter in de wedstrijd, maar we hebben geen kansen weten af te dwingen”, zag RKKSV-trainer Bertie van Balsfoort.

Bijzonderheid van de wedstrijd: ,,Het mooiste doelpunt viel aan het einde van de wedstrijd: Martijn scoorde met een schot vanaf de middenlijn”, aldus Steenbekkers.
,,Na rust hebben we de angel uit het spel van Alem weten te halen”, aldus Van Balsfoort.

Martijn Leerintveld maakt wereldgoal voor Alem tegen RKKSV
Alem boekte zondag een belangrijke overwinning (3-0 op RKKSV). “Het was inderdaad een belangrijke zege om mee te kunnen doen.
Qua kansen een verdiende overwinning. We speelden ook aardig”, aldus Alem-trainer Peter Burg. Voor rust stelde Lars Steenbekkers en Mart van Boxtel al een beetje orde op zaken. Het tweetal scoorde elk eenmaal (2-0). Na rust bleef het heel lang zo. Tot vlak voor tijd. Toen kwam Martijn Leerintveld met een wereldgoal op de proppen. Vanaf de middenlijn joeg hij de bal in het doel. “En ik had nog geroepen dat hij niet moest schieten”, glimlachte Burg na afloop.

18e Minuut
Lars Steenbekkers