14-10-2018 Hedel 1 - Alem 1 3 - 3

Hedel 1 - Alem 1    3-3    (0-0)

Alem loopt tegen onnodige nederlaag aan

Bijzonderheid van de wedstrijd: Alle doelpunten vielen na rust.

Moment van de wedstrijd: “Het laatste doelpunt was buitenspel”, liet Alem-leider Ton Steenbekkers weten. “Wij hebben iets meer kansen gehad”, vond Hedel-trainer Wilco van Houtum.
             Hedel en Alem finishten zondag bij 3-3
Alle zes doelpunten vielen na rust. Lukasz Junatowski, Bas van de Star en Leon Bok scoorden voor Hedel. Mart van Boxtel, Hans van de Boogaard en Mees van Mil deden dat voor Alem.

De thuisclub was daar nog het meest blij mee. “Als je in blessuretijd de gelijkmaker maakt, mag je niet mopperen”, sprak Hedel-trainer Wilco van Houtum. “Over de hele wedstrijd genomen was de uitslag ook wel terecht.”
Voor collega Peter Burg was het gelijkspel misschien de verhouding, maar het stemde niet helemaal tot tevredenheid. “Als je twee keer voor komt, voelt het niet zo goed. Bovendien vond ik de gelijkmaker een buitenspelgeval. Maar goed, aan de inzet lag het bij ons niet. Die was stukken beter dan vorige week”, aldus Burg.
De doelpunten vielen allemaal na de pauze. Eerst opende Lukasz Junatowski voor Hedel (1-0) maar binnen tien minuten draaide Alem via Mart van Boxtel en Hans van de Bogaard de rollen om (1-2). Bas van der Star zorgde voor de 2-2 waarna Mees van Mil Alem weer aan een voorsprong hielp (2-3). In de extra tijd tekende Leon Bok voor de Hedelse gelijkmaker (3-3).

48e Minuut
Lukasz Junatowski