30-09-2018 Alem 1 - Teisterbanders 1 2 - 1

Alem 1 - Teisterbanders 1    2-1    (1-0)

Steenbekkers schiet Alem in extremis langs Teisterbanders

Het duurde lang, erg lang. Maar uiteindelijk wist Alem zondagmiddag de verdediging van Teisterbanders te breken.

Vlak voor rust opende Kevin Broekmeulen voor de thuisclub de score, maar na de gelijkmaker leek er geen winnaar te komen. Uit het niets bezorgde Lars Steenbekkers Alem de winst.

Moment van de wedstrijd: Op aangeven van Kevin Broekmeulen maakte Lars Steenbekkers vlak voor tijd de winnende treffer. "We hebben twee punten gestolen", vond Alem-leider Ton Steenbekkers.
Bijzonderheid van de wedstrijd: "Zowel de gelijkmaker van Teisterbanders als onze winnende goal kwamen uit de lucht vallen", aldus Steenbekkers.

Teisterbanders stond bij Alem ongewild met lege handen: 2-1. ,,Wij waren de bovenliggende partij”, keek trainer Andries van Mourik terug. ,,Ik zeg het niet gauw, maar we hadden de arbiter bepaald niet mee. Na de 1-1 in de zestigste minuut maakten we de 1-2, maar die werd op onverklaarbare wijze afgekeurd voor buitenspel.”
En in de negentigste minuut trapte Alem een bal blind naar voren. ,,De spits wipte de bal met de hand over onze verdediger en maakte er 2-1 van. De arbiter, die nog in de middencirkel stond, keurde het doelpunt goed en gaf als commentaar op het negeren van zijn vlaggende assistent dat hij die niet kon vertrouwen”, aldus een teleurgestelde Van Mourik.

Kevin Broekmeulen
Josha Noya