03-12-2017 Alem 1 - SCR 1 2 - 0

Alem 1 - SCR 1    2-0    (0-0)

Alem herovert koppositie

Alem-leider Ton Steenbekkers: ,,Het kon alle kanten op.”

Lang leek de thuisclub tegen puntverlies aan te lopen. Totdat Kevin Broekmeulen vlak voor tijd twee keer scoorde. Eén keer met het hoofd en een keer uit een strafschop.
Alem laat wakker tegen redelijk SCR

Alem leek zondag tegen SCR punten te gaan verspelen. Maar Kevin Broekmeulen stond kort tegen het einde op en zorgde alsnog voor de volle buit (2-0).

,,Ik moet zeggen dat SCR een redelijke tegenstander was. Het spul bleef ook lang in evenwicht. Daarnaast speelde de Sinterklaasviering op de club van zaterdagavond de spelers denk ik nog parten. We werden in de wedstrijd pas heel laat wakker”, sprak Alem-trainer Piet Saaman glimlachend.
Het was Broekmeulen die als eerste klaarwakker was. Zijn 1-0 werd geboren uit een kopbal en de 2-0 startte vanaf de strafschopstip.

SCR is er niet geslaagd om punten te pakken tegen het sterke Alem. SCR hield stand tot de laatste minuut. Toen scoorde Alem via Kevin Broekmolen. In blessuretijd kreeg Alem ook nog een penalty toegewezen, die door Kevin Broekmolen werd verzilverd.

SCR verloor met 2-0 bij Alem. Vier minuten voor tijd werd het 1-0. Marvin Verbeek veroorzaakte nog een strafschop in de 94ste minuut: 2-0.

Kevin Broekmeulen
Kevin Broekmeulen