19-02-2017 Alem 1 - BZS 1 4 - 0

Alem 1 - BZS 1    4-0    (1-0)

BZS in laatste twintig minuten overspeeld

Door een 4-0 zege op BZS heeft Alem de aansluting met de top in 4F kunnen behouden.

Trainer Piet Saaman trof met zijn ploeg wel een stugge tegenstander. Voor rust wist Hans van den Boogaard de 1-0 aan te tekenen.
Na rust kreeg Alem ruimte en dat was koren op de molen. Martijn Leerintveld (2x) en Mats Steenbekkers lieten de thuisclub naar 4-0 uitlopen.
Bij Alem zijn ze over de resultaten tot nu toe tevreden. “Super tevredenzelfs”, aldus Saaman. Of er nog meer in zit dan de vijfde plaats is Saaman onzeker. “We hebben wat schorsingen en blessures. Dat kunnen we natuurlijk niet gebruiken. We wachten maar af.” Ook topschutter Davy Baars ontbreekt de komende weken. Hij is voor werkzaamheden naar China vertrokken.

Ook Alem heeft aansluiting in de kop van de ranglijst. Na de openingstreffer van Hans van den Boogaard besliste de thuisclub het duel.
"Met onze snelle jongens houden we daarvan", doelde leider Ton Steenbekkers op de een-tegen-een tactiek van BZS.
Mats Steenbekkers en Martijn Leerintveld scoorden binnen drei minuten. Vlak voor tijd maakte Leerintveld zijn tweede.

BZS verloor in de vierde klasse F Zuid 1 zondag met 4-0 van het goed georganiseerd spelende Alem, dat de Beusichemse spitsen geen ruimte gaf.

Het was een gelijkopgaande wedstrijd, waarin Alem vijf minuten voor de pauze op 1-0 kwam. Bij een vrije trap lette de verdediging even niet op en het was raak.
Na de pauze kon BZS aanvallend geen potten breken. In de laatste twintig minuten ging trainer Jacob van Zanten een op een spelen, maar de doelpunten vielen aan de andere kant. Alem scoorde drie keer in korte tijd: 4-0.

BZS heeft op bezoek bij Alem een gevoelige nederlaag moeten incasseren. De thuisclub won met maar liefst 4-0. Bij de rust was de achterstand nog maar 1-0, maar in de tweede helft gaf Alem flink gas en liep uit naar een ruime 4-0 zege.
Een flinke domper voor de Beusichemse ploeg na de goede resultaten van de laatste tijd.

Hans van den Boogaard
Mats Steenbekkers