04-10-2015 Alem 1 - RKKSV 1 1 - 1

Alem 1 - RKKSV 1    1-1    (0-0)

Alem remise tegen RKKSV

Leider van Alem, Ton Steenbekkers: “Terechte verdeling van de punten. We hadden over de hele wedstrijd betere kansen, maar RKKSV was sterker en speelde beter.” Collega Bertie van Balsfoort onderschrijft deze woorden: “Als we voetballend iets slimmer speelden, zou de gelijkmaker niet gevallen zijn. Hierdoor zou er ruimte ontstaan, omdat Alem dan vooruit moet spelen. Leerpunt voor de volgende wedstrijd.”

Tegen het sterke RKKSV sleepte Alem zondag een punt in de wacht (1-1). Een terechte remise. “Maar de betere kansen waren wel voor ons. Na rust zelfs drie honderd porcent mogelijkheden”, vond Alem-trainer Piet Saaman. “Het veldspel van RKKSV was beter dan van ons maar de kansen waren voor Alem.
Mats Steenbekkers werkte na rust voor Alem een 0-1 achterstand weg.

Alem-leider Ton Steenbekkers sprak van 'een terechte remise' tegen RKKSV: "We hadden over de hele wedstrijd de betere kansen, maar RKKSV was sterker en speelde beter." Collega Bertie van Balsfoort onderschrijft zijn woorden: "Als we voetballend iets slimmer speelden, zou de gelijkmaker niet gevallen zijn. We zouden ruimte gekregen hebben, omdat Alem vooruit had moeten spelen. Dat is een leerpunt voor de volgende wedstrijd."

Foto's : © 2015 - v.v. Alem

Davy Deckers