30-08-2015 Rhelico 1 - Alem 1 2 - 0

Rhelico 1 - Alem 1    2-0    (0-0)

Alem sluit voorbereiding af met nederlaag

Alem werd uitgeschakeld in het bekertoernooi, het sluit de voorbereiding af met een 2-0 nederlaag tegen Rhelico.
De wedstrijd leek lange tijd op een doelpuntloos gelijkspel af te stevenen, maar invaller Dennis van Zanten maakte het verschil met twee assists. Jan Bassa en Niels Zuurmond maakten zijn voorbereidende werk af.

Alem hield tot vijf minuten voor tijd de gelederen gesloten. “Maar toen maakte Rhelico de 1-0 en was het bij ons gebroken”, stelde Alem-trainer Piet Saaman. Zondag wacht voor de competitie de eerste wedstrijd tegen Berkdijk. “Daar ga ik met een goed gevoel naartoe, omdat we in de bekerwedstrijden tegen drie vierdeklassers goed hebben gespeeld. Zondag zijn er ook weer een aantal jongens terug.”

Jan Bassa

Niels Zuurmond

Kaarten:

Rhelico Alem
Joran Hekman Gijs Sars

Scheidsrechter:
C. Onink

Alem 1 :
Daav van Mil,
Jeffrey Kollenburg (Elies Sars), Lars Steenbekkers, Chris van Eldik, Luuk Steenbekkers
Tim Leerintveld), Jens Steenbekkers, Lars Steenbekkers
Martijn Leerintveld (Gijs Sars), Mart van Boxtel (John Bakker), Mats Steenbekkers