10-05-2015 Alem 1 - Maliskamp 1 2 - 3

Alem 1 - Malsikamp 1    2-3    (0-2)

Alem kan zich in laatste duel niet meer opladen

Maliskamp-trainer Koos Meester: “Met deze verdiende overwinning hebben we voor klassebehoud gezorgd. Dankzij 2 doelpunten binnen 10 minuten hadden we de wedstrijd snel onder controle.”
“In de eerste twintig minuten verloren we deze wedstrijd die nergens meer om ging”, zag trainer Patrick Theuwis, die volgend seizoen assistent-trainer wordt bij DSC.

Alem heeft de laatste wedstrijd in de vierde klasse gespeeld. Tegen Maliskamp nam de formatie van trainer Patrick Theuwis afscheid met een nederlaag (2-3).

“We begonnen veel te slapjes. Binnen een kwartier stonden we al met 0-2 achter”, aldus Theuwis, die volgend seizoen assistent-trainer wordt bij DSC. Hans van den Boogaard deed nog wel wat terug (1-2) maar Maliskamp liep toch weer naar een marge van twee goals (1-3). Martijn Leerintveld zorgde tenslotte nog voor 2-3. “Feitelijk ging het nergens meer om. Het was een verplicht nummer meer niet”, besloot Theuwis.
Volgend seizoen mogen de Alemnaren, dan onder leiding van trainer Piet Saaman, het weer vanuit de vijfde klasse proberen het verloren terrein te herwinnen.

Bin­nen twintig minuten keek degra­dant Alem al tegen een 0-2 achter­stand aan. Daarna deed Hans van den Boogaard iets terug, waarna Maliskamp de marge weer op twee bracht. Martijn Leerintveld is voorlopig de laatste speler van Alem die in de vierde klasse heeft gescoord. „Deze wedstrijd ging na­tuurlijk nergens meer om. We lie­pen weer te snel achter de feiten aan, zoals dit seizoen te veel is ge­beurd”, aldus trainer Patrick Theu­wis, die Marien van Tussenbroek als assistent-trainer bij DSC opvolgt.

Dankzij de overwinning op Alem, nummer laatst in de vierde klasse F, speelt Maliskamp ook volgend seizoen in de vierde klasse. Vol­gens trainer Koos Meesters had zijn team de wedstrijd al snel on­der controle. „Binnen tien minu­ten stonden we op 0-2 dankzij een eigen doelpunt van Alem en een treffer van Jari Konings.”
Na rust kwam het al gedegradeer­de Alem nog even terug in de wedstrijd, maar even rap maakten de bezoekers het verschil weer twee doelpunten. Wederom dank­zij een eigen doelpunt van Alem.

Foto's : © Marc van der Els - v.v. Maliskamp / Piet van Boxtel - v.v. Alem

Eigen Doelpunt
Jari Konings
Hans van den Boogaard