26-10-2014 FC Engelen 1 - Alem 1 3 - 0

FC Engelen 1 - Alem 1    3-0    (2-0)

Alem laat te snel de moed zakken

FC Engelen-trainer Hans Groenendijk: “Het meest opvallend vond ik Quinten Vorstenbosch, een 16-jarige B-speler die de hele wedstrijd heeft gespeeld en zelfs heeft gescoord.”
“Binnen vijf minuten geven we de wedstrijd weg door niet geconcentreerd te voetballen”, meende trainer Patrick Theuwis.

Voor Alem viel er zondag in de uitwedstrijd tegen FC Engelen weinig eer te behalen. Het werd een 3-0 nederlaag en zodoende bleef de ploeg van trainer Patrick Theuwis in 4F opgezadeld met de rode lantaarn
“De eerste vijfentwintig minuten gingen nog wel, we deden goed mee alleen de eindpass was niet goed bij ons. Maar ineens gaven we twee goals weg en was het over en uit”, blikte trainer Theuwis teleurgesteld terug.
“Ik had het idee in de rust al verloren hadden. We streden er ook niet meer voor. En daar moeten wij het toch van hebben. We zullen uit een ander fustje moeten gaan tappen.”

Een halfuur lang kon de rodelan­taarndrager in de vierde klasse F meedoen, daarna was binnen vijf minuten de kans op meer dan een nederlaag verkeken. „Even wa­ren we niet geconcentreerd ge­noeg”, zag trainer Patrick Theu­wis, die niet voor de eerste keer dit seizoen werd geconfronteerd met een waslijst aan blessures.
„We waren aan ons voetballend vermogen verplicht om deze wed­strijd te winnen”, vond Hans Groenendijk, trainer van FC Enge­len uit de vierde klasse F. Alem kwam een halfuur goed mee, daar­na scoorde Twan Passon twee keer snel achter elkaar. Halverwe­ge de tweede helft maakte B-spe­ler Vorstenbosch de laatste goal van de thuisclub.

Twan Passon
Twan Passon
Quinten Vorstenbosch

Kaarten:

FC Engelen Alem
  Ben van Boxtel

Scheidsrechter:
M.G.A. Pijnenburg

Alem 1 :
Joost Stoof,
Job Steenbekkers, Dennis van Mook, Chris van Eldik (Luuk Steenbekkers), Ben van Boxtel
Jens Steenbekkers, Niek van Lent, Bart van Lent, Jeffrey Kollenburg