23-08-2014 sv Noordeloos 1 - Alem 1 7 - 1

sv Noordeloos 1 - Alem 1    7-1    (2-1)

Oorwassing Alem bij Noordeloos

Alem schutterde zaterdag bij Noordeloos. In het Alblasserwaardse kerkdorp liep de zondag-vierdeklasser tegen een ontluisterend 7-1 verlies aan.
Na een 2-1 ruststand liep de thuisploeg, uitkomend in de vierde klasse zaterdag, uit naar een royale eindstand. Het Alemse doelpunt kwam vlak voor rust van de voet van Hidde Kollenburg die de bal in een leeg doel werkte.
Volgens trainer Patrick Theuwis zat de midweekse oefenwedstrijd tegen WNC2 (0-0) de Alemse spelers nog in de benen. Daarnaast miste hij vier basisspelers. “Maar dit is natuurlijk ver beneden ons niveau”, gaf hij ruiterlijk toe.

Alem staat weer met beide beentjes op de grond na kansloze nederlaag tegen sv Noordeloos in de eerste bekerwedstrijd.
Al vroeg in de wedstrijd kwam sv Noordeloos al op een 2-0 voorsprong. Vlak voor rust deed Alem iets terug en verzilverde Hidde Kollenburg de tot dan toe enige Alemse kans.
Na rust kwam Alem er niet meer aan te pas, nadat het direct na rust 3-1 werd. Een ingestudeerde vrije trap betekende 4-1 en sv Noordeloos liep, via 5-1 en 'n penalty 6-1 en vlak voor het eindsignaal 7-1, uit naar een grote overwinning.

Mark Maasland
Ronald de Groot
Hidde Kollenburg
Robin de Graaf