15-05-2011 Rhelico 1 - Alem 1 3 - 1

Rhelico 1 - Alem 1    3-1   (1-0)

Even wat gas terug op weg naar de nacompetitie

In aanloop naar de na­competitie boekten de clubs die zich daarvoor hebben geplaatst wisselende resultaten. OSC’45 (5F) en Alem (5G) verloren, FC Enge­len (5F) speelde gelijk.

Bij winst had Alem de derde periode in 5G gewonnen, maar volgens Tonny van Lent was de instelling van zijn elftal te slap. „Voordat Rhelico de score opende, hadden we drie à vier kansen”, vertelde Alem-leider Tonny van Lent. Met twee doel­punten bezorgde Olov Schiltmans Rhelico de winst. Jochem van Mil redde Alems eer.
Beide teams ko­men overigens uit in de nacompe­titie.

Rhelico en Alem waren al verzekerd van de nacompetitie en maakten er een oefenwedstrijd van. Rhelico won met 3-1 en bereikte het belangrijkste doel van de middag: Olof Schiltmans werd met twee treffers gedeeld topscorer (samen met André Zondag) in de regio Leerdam. In de nacompetitie ontmoet Rhelico vierdeklasser SCZ en de verliezer van de beslissingswedstrijd om de titel in de 5e klasse F, FC Drunen-Audacia. “Er stond niet veel meer op het spel”, zag Rhelico-trainer Marcel Helderton. “Toch is dit wel een leuke afsluiting. Zeker ook voor Olof, die te kennen heeft gegeven volgend seizoen bij De Merino’s te gaan voetballen.”

Jochem van Mil

Alem 1 :
Tom van Geffen,
Jaap van Boxtel, Dennis van Mook, Jorge Reuvers (Stan Schreuders), Lars Steenbekkers
Jeffrey Kollenburg, Bart van Lent, Niek van Lent (Rick Leerintveld), Elies Sars
Danny Werner, Danny Wuits (Jochem van Mil)
Wisselspelers :
Jochem van Mil, Stan Schreuders, Rick Leerintveld, Bram v/d Zanden