15-08-2010 Alem 1 - Beesd 1 1 - 1

Alem 1 - Beesd 1    1-1   (0-0)

De eerste oefenwedstrijd in het nieuwe seizoen tegen vierde klasser Beesd eindigde in een gelijkspel. Na 'n korte voorbereiding, Alem trainde pas twee keer, 'n goed resultaat.
In de eerste helft was er nagenoeg geen krachtsverschil tussen beide ploegen. Beide teams gaven heel weinig weg en er werd, zij het aan Alem-kant wat onrustig, acceptabel gevoetbald. Beesd is al een week langer in training en had al 'n oefenwedstrijd in de benen. Dit leek in de tweede helft de doorslag te geven.
Beesd creëerde 'n veldoverwicht en er kwamen wat kansjes, terwijl Alem zich moest beperken tot af en toe een countertje.
Toch nog onverwachts kwam Beesd gemakkelijk op voorsprong, daarna herstelde Alem zich onder aanvoering van de doorschoven Danny Werner.
Een door Werner zelf opgezette aanval, perfecte bal op Kevin Broekmeulen, die zijn inzet nog zag gekeerd door de uitstekende doelman van Beesd, waarna de doorgelopen Danny Werner de gelijkmaker kon aantekenen.

Danny Werner

Alem 1 :
Paul Leyten,
Jaap van Boxtel, Danny Werner, Dennis van Mook, Koen de Leeuw (Elies Sars),
Stan Schreuders (Jeffrey Kollenburg), Niek van Lent, Bart van Lent, Tom van Geffen
Kevin Broekmeulen, Rick Leerintveld (Danny Wuits)
Wisselspelers :
Danny Wuits, Jeffrey Kollenburg, Elies Sars, Bram van der Zanden