26-04-2009 Be Ready 1 - Alem 1 0 - 2

Be Ready 1 - Alem 1    0-2   (0-1)

Verslag "Brabants Dagblad"

Be Ready had nog een kans op de der­de periodetitel, maar Alem deed zijn sportieve plicht en stak daar een stokje voor. „Dit was de beste wedstrijd van het seizoen”, rea­geerde elftalleider Tonnie van Lent na afloop. Alem creëerde een karrenvracht aan kansen. De uit­slag was een schrale afspiegeling van het gebodene. Kevin Broekmeulen was weer eens trefze­ker, hij nam de 1- 0 voor zijn reke­ning.

Be Ready verviel weer eens in een oude gewoonte tegen Alem: de betere ploeg zijn, veel kansen creëren, maar niet scoren. Dat betekende ook nu weer dat de ploeg van Edwin Molenaar met lege handen achterbleef: 0-2.
Het begon allemaal weer prima voor Be Ready: veel kansen voor onder anderen Mark Leeggangers, John Matheussen en Mike van der Westen. Alem toonde zich bij de eerste de beste kans wel slagvaar­dig, 0-1. De thuisploeg pakte de draad weer op, kreeg ook na rust de betere kansen, maar Leeggan­gers werd de pechvogel van de dag. Een corner viel achter op zijn schoen en verdween in eigen doel, 0-2. De kopjes gingen toen defini­tief naar beneden.

Verslag "Het Kontakt"

Be Ready mist de kansen

Al met al had Be Ready de betere kansen voor de rust tegen Alem. De thuisploeg in Hank verzaakte evenwel de bal tussen de palen te schieten. Dat deed Alem middels Kevin Broekmeulen wel na een half uur voor de gasten.
Na de pauze bleven de Hankenaren schutteren in de afwerking. Alem prikte er nog een doelpuntje bij, al gebeurde dat wel door een speler van de thuisclub. Mark Leeggangers tikte een voorzet in eigen doel.

Kevin Broekmeulen
Dennis van Mook

Alem 1 :
Paul Leyten,
Bram v/d Zanden, Jorge Reuvers, Dennis van Mook, Koen de Leeuw,
Harold v/d Biggelaar (Niek van Lent), Bart van Lent, Stan Schreuders, Tim Hanegraaf
Kevin Broekmeulen, Rick Leerintveld (Jeffrey Kollenburg)
Wisselspelers :
Jeffrey Kollenburg, Niek van Lent