19-04-2009 FC Engelen 1 - Alem 1 2 - 0

FC Engelen 1 - Alem 1    2-0    (1-0)

Verslag "Brabants Dagblad"

FC Engelen kan titel volgende week oprapen

Kop­loper FC Engelen was een maatje te groot voor middenmotor Alem. Vooral in de eerste helft werd het krachtsverschil duidelijk. In het tweede bedrijf bood Alem meer weerstand en mocht het lang ho­pen op een gelijkspel. Vlak voor tijd kregen de bezoekers nog een mogelijkheid maar in de tegenaan­val liet FC Engelen zien waarom het de lijstaanvoerder is.

Met nog twee duels te spelen, heeft Engelen het kam­pioenschap binnen handbereik. De club heeft vier punten voor­sprong op RKKSV en kan komend weekeinde bij een overwinning bij en tegen Berkdijk promotie naar de vierde klasse afdwingen.
Alem was gisteren een horde die met enige moeite werd genomen; thuis won Engelen de gelijkopgaan­de strijd met 2- 0. Engelen begon onrustig aan de wedstrijd en kwam moeilijk in het eigen spel. Na ruim een halfuur zette Sven van Hoof met het hoofd de thuis­ploeg op voorsprong. Stef van Kas­teren maakte in de slotfase de 2-0.

Sven van Hoof
Stef van Kasteren