02-11-2008 RKKSV 1 - Alem 1 3 - 1

RKKSV 1 - Alem 1    3-1    (3-1)

Kruisstraat zet reeks overwinningen voort

Elftallei­der Tonnie Van Lent zag zijn ploeg slap aan het duel beginnen en dat kwam Alem duur te staan. Na twintig minuten zorgde doel­puntenmachine Donkers met zijn tweede van de middag voor de 3-0. „ Qua beleving en inzet was dit de slechtste wedstrijd van het sei­zoen”, constateerde Van Lent. Dat zal moeten verbeteren aangezien Alem de komende weken een zwaar programma heeft.

Ook de achtste wed­strijd van het seizoen werd gemak­kelijk gewonnen door RKKSV.
Hoewel zijn club door deze overwinning na acht wedstrijden de maximale score heeft gehaald, was trainer Loet Donkers van RKKSV niet te­vreden over de wedstrijd. „Het was vandaag een slechte wedstrijd. We kwamen te makkelijk op voor­sprong en zijn daarna te gemak­zuchtig gaan voetballen.”
Al na twee minuten moest de keeper van Alem de bal uit het doel halen nadat Jeffrey van Laar­hoven vanaf dertig meter de bal over hem heen stiftte. Na een kwartier spelen verdubbelde Jo­chem Donkers de marge en niet veel later zorgde Donkers voor de ruime 3-0 voorsprong voor Kruis­straat.

Jeffrey van Laarhoven
Jochem Donkers
Jochem Donkers
Jorge Reuvers