12-10-2008 Herptse Boys 1 - Alem 1 4 - 9

Herptse Boys 1 - Alem 1    4-9    (0-3)

Verslag "Brabants Dagblad"

Alem schiet er zomaar negen binnen in Herpt
Ongekende doelpunten­regen in memorabel spektakelstuk

De toeschouwers in Herpt waren getuige van een me­morabel doelpuntenfestijn. Herpt­se Boys deed het ogenschijnlijk niet onaardig en scoorde vier keer. Maar de thuisclub moest tegelijker­tijd toezien hoe het bezoekende Alem de bal negen keer tegen de touwen schoot.

Kevin Broekmeulen scoorde zes maal
Kevin Broekmeulen (midden) was met zes treffers "Man of the Match"

Elftalleider Tonnie van Lent had een wedstrijd als deze nog nooit meegemaakt en was bovenal ‘dik tevreden’. Vooral de pas zeventien­jarige Broekmeulen was op dreef met zes treffers. De mooiste goal van de middag kwam van de kant van Herptse Boys: Broekmeulen was nog aan het nagenieten van zijn vierde doelpunt toen van Bij­nen de bal direct na de aftrap over vijftig meter achter de doelman van Alem schoot.

Herptse Boys wilde bij een 0- 3 achterstand met rust een andere tactiek toepassen. De trainer ging één op één spelen, maar die tactiek kan de kliko in.
Het pakt al een paar weken niet goed uit, gistermiddag was de ont­maskering van de Boys compleet. Als laagvlieger Alem maar liefst ne­gen keer doel treft – Kevin Broek­meulen nam zes treffers voor zijn rekening – dan is het niet meer dan normaal dat trainer Fred Dal­huizen moet zoeken naar een extra slot op de deur.

Verslag "Het Kontakt"

Het werd een waar doelpuntenfestijn in Herpt. Man van de wedstrijd was Kevin Broekmeulen, die maar liefst zes keer scoorde voor Alem.
In de eerste helft was het eenrichtingsverkeer naar het doel van de thuisploeg. De bezoekers speelden fel en geconcentreerd en kwamen al gauw op een 0-2 voorsprong. Bij rust stond het 0-3 voor Alem en was de wedstrijd al gelopen.
Na 0-5 in de tweede helft, geloofde de ploeg uit Alem het wel. In het laatste half uur mocht de thuisploeg nog vier keer tegen scoren, maar dat zou het feest voor Alem niet meer verstoren. De Alemse doelpunten kwamen op naam van Kevin Broekmeulen (6), Rick Leerintveld, Jochem van Mil en Nick van Lent.

Niek van Lent
Ronald van Bijnen
Ronald van Bijnen
Rick Leerintveld