17-12-2006 Alem 1 - FC Drunen 1 1 - 1

Alem 1 - FC Drunen 1 1-1 (0-0)

Lang was Alem dichtbij zijn der­de overwinning van het sei­zoen. Na tien minuten in de tweede helft kwam de thuisclub op voorsprong dank­zij Wilbert van Boxtel. Maar in de vierde minuut van de extra tijd zorgde FC Drunen-speler Jesse Ulijn voor de gelijkmaker.
De thuisclub speelde goed en had ook zeker de overwinning verdiend. Dat kwam door zijn frank en vrije speelwijze. Dat le­verde enkele kansjes op. Een daarvan wist Van Boxtel te ver­zilveren. Zo’n tien minuten na rust zorgde hij voor de ope­ningstreffer door een voorzet met de punt van zijn schoen in de uiterste hoek te tikken. De onervarenheid nekte Alem in het vervolg van het duel. De be­slissende tweede treffer voor de thuisclub viel niet, waardoor FC Drunen hoop bleef houden. Die hoop bleek juist te zijn, want ver in de extra tijd kwam alsnog de gelijkmaker op het scorebord.

61e Minuut
Wilbert van Boxtel
90+1 Minuut
Jesse Ulijn