15-10-2006 Alem 1 - Heusden 1 3 - 0

Alem 1 - Heusden 1 3-0 (1-0)

Heusden onderuit bij Alem

Alem had weinig moeite met Heusden. Het team groeide in de wedstrijd en ging efficiënt om met de spaarzame kansen. Na het eerste doelpunt van Rick Leerintveld kon de overwinning Alem al niet meer ontgaan.

Twintig minuten speelde Heusden aardig. Maar toen Alem voor de eerste keer gevaarlijk voor het doel van de gasten opdook, sloe­gen de bibbers toe. Die angst bleek een heel slechte raadge­ver, want daarna was het de thuisclub die de aspiraties van Heusden op de eerste periodeti­tel aan flarden schoot.

Heusden wint zelden bij Alem. Zondag overheerste opnieuw de angst. Een dubbele tegenslag voor de al grieperige trainer Bart Scholte van Heusden. Na een half uur nam de thuisclub het heft in handen. Rick Leerintveld scoorde de verdiende openingstreffer. Na de pauze ging Heusden nog wel op zoek naar de gelijkmaker, maar verdubbelde Alem. Na de treffer van Tony van den Berg maakte Jochem van Mil nog een keer gebruik van de vallende ruimte voor de 3-0.

Rick Leerintveld
Tony van den Berg
Jochem van Mil

Kaarten:
Gele Kaart  Jochem van Mil

Alem 1 : Ben van Boxtel, Stan Schreuders, Hans Brekelmans, Jaap van Boxtel, Emin Alkan, Niek van Lent, Jorge Reuvers, Danny Wuits, Tony v/d Berg, Jochem van Mil (Roy Verhoeven), Rick Leerintveld (Wilbert van Boxtel)
Wisselspelers : Wilbert van Boxtel, Dennis van Mook, Erik v/d Putten, Roy Verhoeven

Heusden 1 : Ervin de Vaan, Danny van Spaandonk, Barry Buijs, Luuk Kops, Stefan Blom, Bart Musters, Gilbert de Fijter, Frank Hendriks, Edwin Cordes, Mark van Haaren, Remco Kops
Wisselspelers : Teun Bruinsma, Dandy Lommers, Remco Blikman

bron :